Bra där



Idag efter jobbet när ögonen började droopa lite så drog jag till Stenungsunds Brukshundklubb, där jag visste att K och A tränade. Tog en chansning på att de var kvar och att K skulle vara sugen på en promenix i den fina skogen i området!! Jajamensan de 2 flitiga var där och tränade lite skydd, men var klara nästan direkt när jag kom dit.
Så en skön lång promenix i skogen blev det istället för vallning som jag faktiskt hade bestämt mig för sen innan.
Jag är nog helt enkelt lite mätt, det är inte bara hunden som behöver ett litet brejk, dessutom hägrar ju träning med Peter snart :)

Nu har jag mumsat toast med mozzarella, svårt nyttigt förmodligen :D

Ett arbpasskvar sen är det SEMESTER, Wunderbar!!!!!



/A


Kommentarer
Postat av: anfia med hundar

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu e jag hemma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: Silva & ludden...

Trodde i ett svagt ögonblick att du skulle träna lydnad när du skrev att du skulle till Bruksan....men så ju inte fallet som tur va...

Men du....ha en sköööön semester nu, eru hemma någe under vecka 32??? Mina kids kommer & jag behöver lite aktivitetstips..

2009-07-26 @ 09:48:35
Postat av: Anna

Nix pix nu drar jag nog i minst 3 veckor mmmm sehr schööön!!

2009-07-26 @ 20:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback