Saknar....

Hjälp jag är ûbertöntig.... Här behöver jag hundvakt mellan lördag och söndag och självklart ställer Silva upp, trots att hon ska iväg med P-O och en massa dogs till Grums i helgen. Och jag vet ju att Bob inte kan ha det bättre än med folk som skrattar åt honom.... hmmmm med honom ;) Han behöver ett brejk såklart, det har jag känt ett tag, samtidigt som jag inte kan låta bli att träna. Men redan nu känns det i lilla magen att han ska vara borta :( Me like that dog. Men jag jobbar, är på tjejträff och sover väl mest när han är väck så varför snyftar jag??? Tack snälla Silva och P-O som är så snälla. Hade jag varit lite mer bruksinriktad så hade jag limmat som fäään på er :P
 
/A & B

Kommentarer
Postat av: kerstin

hur gick tävlingen?

Postat av: Anna

Den är nästa vecka s

2009-07-09 @ 19:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback