Var är regnet??

Det har nu utlovats regn i flera dagar, och när jag varit hemifrån har jag märkt av det, men icke sa nicke att det kommer några droppar hemma :P Trots att det hade varit Lite skönt om det lättade lite så är jag nog lika glad att det fortsätter vara varmt och gott. Enda nackdelen är nog att Bööb tar slut rätt snabbt. Inte konstigt med tanke på att vi kört rätt hårt rätt länge!

Började iaf dagen med en timme lång promenad med lilla B, sen var det kids och frisörbesök på agendan.
efter detta var det dock vallning igen, körde endel delningar vilket var svårt med klisterfåren men jag är nöjd ändå, sen var det fösning med fokus ligg, och iom detta så kom även en annan koncentration på fösningen..... utvärderas under morgondagens pass!

Mina tankar går ikväll till Adam

/A

Kommentarer
Postat av: en trogen vän som e kvar.

undrar om hon minns... att jag finns..jag är en snäll och trogen vän, som gillar dej som vän,

I bland behöver jag prata men jag vill inte tjata,

Om att träffas nån da..för du kanske inte orkar lr kan på en vecka lr 3 men efter de kanske vi får se..

Med detta vill jag faktiskt få sagt.. jag saknar dej.

Hoppas jag formulerat mej bra.. så hör av dej nån da.

kramb

Postat av: Lena, Sheger & Bosse

Regnet ä här... Det skulle bara på genomfart men blev tydligen kvar! Har varit 12grader och blött så det plaskar under skorna ända sen i fredags!

Förhoppningsvis har det väl regnat ur sig till lägret. Ses!

2009-07-07 @ 10:18:18
URL: http://www.freewebs.com/sheger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback