Vallning hos Zonja



Igår efter ett par timmar på stranden så åkte jag och Ann till Zonja för lite träning. Peter hade kommit ner från Dalarna och det var kul att så snart få checka av läget igen. Efter en katastrofstart så blev det bättre. Tyvärr hann jag inte valla så mycket men enl Peter hade vi gjort framsteg och en hel del hade hänt! Det var såklart roligt att höra :)

Nu ska jag se om jag kan åka upp till Peter igen här snart, så vi kan fortsätta vår träning ordentligt... ja jag får väl helt enkelt ta mitt lilla tält och flytta upp ;)



/A

Kommentarer
Postat av: Silva & ludden...

Kommer ikke på fråga!!!! Nu när jag flyttat ner kan ju inte du flytta upp....fast tältet e ju gulligt.

Se till att få med spårlinan från Zonja....

Postat av: Susanna o co

Vilket gulligt tält, riktigt tjejtält! Vad roligt att det går framåt med Bobban!



När jag tränade med Ninja i söndags så sprang hon utav bara... ja, fort gick det, om man ska uttrycka sig lite mer civiliserat. Back to basics d v s den kära grundträningen. Svårt att tänka sig att hon blev gk och fick första pris för en dryg vecka sedan. Det värsta var att Carina Johansson (hon som kom tvåa på SM-får) var här och såg alltihopa. Det här med hundarnas kompetens och duglighet är verkligen färskvara - ingen träning ingen framgång! Nyttigt att bli påmind fast det tyckte jag inte då när jag stod där i hagen med snälla, lilla Ninja som hade förvandlats till en raket med eld i baken.

Ha det så bra!

2009-06-03 @ 12:17:45
URL: http://krissebygard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback