Varma dagar

Igår åkte jag ner till havet och spenderade hela dagen där ihop med vänner. Badade tom flera gånger och då jag är värsta badkrukan så innebär det att det nog är iaf 20grader. På em så åkte jag vidare till Kerstin där det blev grill å chill.

Idag började vi med att låta Bob och Ditra simma en stund. Välbehövligt för Bob känns lite stel i kroppen efter div vurpor och hård träning. Efter simturen så drog jag mig hemåt och låg en liten stund ute, men nu var jag nog lite mätt på detta och tog en lång siesta istället, När temperaturen började sjunka vid 7-snåret åkte jag och vallade. Bob har ju fått vila ett par dagar och shit vad fint han tar mina kommandon nu, Flankerna vid fållan var så fina och tillslut så gav tackorna med sig och gick in. Vi delade också ett par gånger. Vi behöver öva på detta momentet så att Bob förstår det ordentligt. Fösningarna går fortfarande för fort men vi ska nog hitta rätt växel där med så småningom :) Duktiga duktiga Bob

På hemvägen stannade vi så Bob fick simma lite till och nu i kväll har vi spelat fotboll :)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback