Mysteriet löst

Ja nu vet jag vem smitthärden är!! Grannens vovve, för nar jag skulle gå ut med mina idag så var den ute lös oxå. Och eftersom jag inte vill att de små krypen ska vandra runt bland våra hundar så bad jag dem koppla honom medans jag gick förbi och berätta då oxå anledningen. Då säger ägaren käckt att ja min vovve har precis avslutat en behandling för detta... Okidoki jaja jag undrade ju vart det kom ifrån och mysteriet är löst!!

Vädret var iaf gott idag och vi tog en trevlig promenix, det var dock löjligt mycket katter ute och vi kunde räkna till 6 st på denna runda. Sist vi mötte katt, fick jag inte stopp på Bob, men idag var han fin och lyhörd och jag kunde stoppa honom trots påbörjad jakt. Skönt tycker jag, duktiga Bob

/A

Kommentarer
Postat av: kerstin

hej. rosen undra om du har börjat behandla hundarna?

Postat av: Anna

Svar ja igår!!

2009-03-10 @ 20:28:49
Postat av: Silva & ludden...

Var det den grekiska gatukorningen alltså??? Den höll vi på att konfroteras med igår, men jag klev emellan....Bruden sa att hon hade bekymmer med att den skällde??? Nja, mera problem med inkallningen tycker jag....

Jobbar 9-12 i morrn....kan jag ringa när jag åker från Askim????

Hittar jag tillbaka när jag kommer från det hållet????

2009-03-10 @ 21:11:33
URL: http://123minsida.se/luddbollar
Postat av: Anna

Absolut ring när du åker så ska du få vägbeskrivning!! Och ja det var den lilla greken som var boven i dramat :/

2009-03-10 @ 23:31:23
Postat av: anfia,lillan & Warroo

gaaaaaaa.... aa där ser man dessa ******** alltid e det nått dom ställer te me hahaha....

Tur att Lillan å resten av gänget som Lillan å dina umgåtts med har klarat sej iaf
pepparpeppar*

Ha en go vecka kram oss

2009-03-11 @ 09:38:49
URL: http://www.nogg.se/anfiaskelpies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback