Todelidodeliday

Ja haha what to say, ska man tro att saker som kostar är över?? jag gjorde det, och jag hade fel *s*
Först medecin till de små näsinvånarna, 710 SPÄNN blä blä blä
Jag skulle ut å träna, taggad och redo, Silva kom med sitt ludd, taggad å redo... jaja Silva va redo iaf *s*
Då ringde luren kräksjukebarnet var inte taggat å redo... ännu en sjuk dag :(

Men till mitt försvar jag visst inte att det var kräkan då, så jag kastade av barnen å åkte, själviskt som jag är till fårhagen :(
Bob var duktig tycker jag, Tina var segt olydig men ok vi har inte tränat på 2v... sen va det lilla söta Q-bus, vi har inte tränat på ett år *s* men efter mycket om och men så verkade han komma ihåg.... Braaaaaaaaaaaaaa
Ska bli spännande att se vad lite kontinuitet kan göra för luddet. Jag tror helt enkelt han fått för lite fårskit i pälsen :D

/A

Kommentarer
Postat av: Silva & Q-bus

Tack för idag & hoppas kräksjukan går över snart, inte kul sjukdom....

Skönt å ses igen...får bli bättring på umgängesfronten nu!

Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback