Hmmm

Ibland händer det lite konstiga saker, men jag kan inte annat än flina *s*




/A


Kommentarer
Postat av: Susanna o Co.

Tack Anna! Vi är så lyckliga över våra VP- och tävlingsresultat! Och det var jättekul att det gick så bra för Carin och Roc också.



Jag tyckte att mina hundar skulle få lite semester eftersom det har blivit ganska intensiv träning innan VP och IK1. Sagt och gjort, de fick ha semester hela lördagen, och på söndagen började vi träna inför nya mål.



Ha det så bra!

Susanna

Postat av: Susanna

Jag tror inte alls att ni är efter, det är vi andra som har för bråttom! Vår hane, Ozzy, som jag också startade med är tre år och först nu mogen för uppgiften, och det var värt att vänta för nu funkar han så himla bra. Ninja åkte med bara av farten. Om jag haft bara henne hade jag nog inte gjort VP eller IK1 med henne ännu. Och med Ninja får jag fortsätta med grundträningen ett bra tag till för det går lite för fort fortfarande. Hon har inte hittat rörelsemönstret för 'sakta trav' ännu men det kanske kommer.

Susanna

2009-05-25 @ 17:52:46
URL: http://krisseygard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback