Måndag igen



Nu är helgen över och det har varit jättemysigt.
Frulle allihop på lördag, sen iväg till Liseberg i solsken och 10°. Åkband gulasch julöl och varm choklad :) Jag fick en kram av Lisebergskaninen till allas glädje *s* Sen åkte vi hem för mys och hemmalagad pizza

Vaknade upp till ösregn på söndagen, men en långpromenad i vädret med dogsen blev det ändå och lite lunch innan P åkte hemmåt igen... Men ny helg är inbokad och vi syns snart igen

Körde hem barnen på kvällen och sen fick jag  lite mer besök... så det blev inte vallat i helgen ändå.

Men vi körde lite snabbt efter jobbet idag och Bob går skit just nu, Tina däremot går bättre än nånsin ?????? Jaja bara att bita ihop

See ya

/A

Kommentarer
Postat av: Bortglömd

aAA gud va bra.. kan man boka dej nu? ;) ;)

hmm frågan e .. om det gäller mej?

Tror inte detta.. jag har verkligen försökt att träffa dej,,, men nepp.,, aldrig finns det tid för mej för dej :'( trist... ledsamt för jag saknar dej,jaja.. jag skall inte sitta här å skriva på din blogg om hur jag känner i hjärtat :'(

Men men ha de gott i fårhagarna :)

Å GodJul & Gott NYtt År & GladPåsk samt Grattis & GladMidsommar.. ifall vi inte hörs lr ses innan..

Kram på dej... från en som faktiskt bara bor ett stenkast bort i från dej..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback