Re anonym kommentar

Nu gör jag 9 pass i rad på jobbet innan jag får ngn dag ledig. Då kommer en handyman och hjälper till med mina spots jag ska ha i taket. Kommer vara ledig ngn dag och ha barnen försöka träna och hinna med hästar och läxor.
Jag kommer få en förändring i mitt schema som gör att jag jobbar varje helg jag inte har barnen och besöket i helgen var inplanerat sen slutet juli i somras... Men jag gör så gott jag kan, med barn jobb träning släkt och vänner, mer kan jag inte göra. Och ibland, bara ibland sitter jag och bara är i min soffa utan att orka göra ett skit... MEN JAG FÖRSÖKER

/A

Kommentarer
Postat av: anfia

kram på dej vännen :)

Skall bli skoj att få träffa dej next week.. <3

Postat av: Anna

Puss

2009-11-24 @ 21:17:14
Postat av: Carina, Fonzie & Tierra

Ja det är både för och nackdelar detta med skift jobb. Jag känner lika som du ibland. Men nu när det är mörkt kvällar och mornar så är det gött att jobba skift då man hinner komma ut i någolunda ljus på dagarna när man jobbar kväll. Man måste tänka posetivt :-) kramar Carina med dom två röda

2009-11-25 @ 17:11:06
URL: http://www.lerlycke.net
Postat av: Anonym

Jag tycker du är fantastisk som får allt att gå runt! Jag är imponerand! Kramar i massor till dig! Ps. Tråkigt att det inte blev något Wales för mig, men jag åker GÄRNA med nästa gång..

2009-11-25 @ 19:15:47
Postat av: AnnSofie

Jag tycker du är fantastisk som får allt att gå runt! Jag är imponerand! Kramar i massor till dig! Ps. Tråkigt att det inte blev något Wales för mig, men jag åker GÄRNA med nästa gång..

2009-11-25 @ 19:16:37
Postat av: Silva & ludden...

Japp bruden....gör sånt du måste & skit i vad andra tycker. Det kommer en tid när du får mer tid för dig själv sen.veta

Kram & sköt om dig!

2009-11-25 @ 20:22:26
Postat av: Ann-Charlotte

Kikar in och önskar dig en mysig helg med härliga träningspass med finfina Bob å Tina!

Kram på dig!

2009-11-27 @ 18:40:10
URL: http://www.hunden-meja.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback