Hets hets hets...

Hade en lättare sovmorgon idag och vilade upp mig lite efter kvällens begivenheter. Fick dock ett tidigt samtal och efter lite roddning fick jag köra barn och hästar en sväng, men nu har de ett roligt hästigt lov framför sig :)
Sen var det iväg till fåren ihop med Ann.
Vår träning började som det slutade sist men jag härdade ut och tycker att jag fick tillbaka en del på slutet.. Träning är färskvara helt klart och nu ska jag ta mig i kragen och träna mer igen. Måste ju kunna visa ett framsteg när jag åker till P i nov och dessutom hade jag ju en plan som jag får skynda mig att träna i kapp mig för, annars kommer det falera totäält.
Trolla gick bättre än jag sett på länge och det var roligt att se. Duktiga lilla vovvan.

Nu har jag städat å grejjat lite och väntar lite besök snart... Mer mat och film står på agendan!! :)

/A

Kommentarer
Postat av: Susanna, Ninja o Co.

Jag har lagt en bild på Ninja på min blogg, kolla där, och tycker att hon o Bob ser väldigt lika ut. Om inte annat så verkar de båda ha väldigt lång svans i alla fall. Jag har kommit på att om det fastnar något i hennes svans, vilket händer ganska ofta, så går hon mycket bättre, det fungerar som en broms där bak :-) Så nu brukar vi gå genom en rishög innan vi tränar och se till att det fastnar en liten gren där bak...

Postat av: anfia,lillan & exa

NU jäklans ska anfia anmäla sej till vall kurs hehe.. oj oj ap sköj grej det där..å får va ju inte farligt hahahaha...

2009-10-29 @ 08:40:08
URL: http://www.nogg.se/anfiaskelpies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback