Men Tina.... :(

Efter mitt 3:e dagpass på raken så drog jag snabbt ut med dogsen för att inte falla i koma *s* Tog en sväng hemma och passade på att valla på storflock! Bob var fin.. fan va jag gillar denna vovve :) Men visst vissa flanker var riktigt dåliga, tyvärr var det svårt att ta det då, för dragen i denna hagen tillåter inte korrigeringar hos hund, för är fåren borta så är de borta...
Tina fick oxå valla, men shit va kass hon e, fick skicka ut Bob för att hjälpa henne. Tänk va de tappar med en gång.  Inser att man jobbar med mycket brister på den vovven. Men hon va glad, jag var glad och Bob var glad.
Vi fortsatte turen efter detta och Tina kastade sig i ngt som färgade henne vit på sida och luktade BAAAAAAAJJJJSS
Tvättat hundfan flera ggr men hon luktar apa ändå

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback