Borås Borås :)

I fredags packade jag och döttrarna in oss i bilen och for till bror med sambo och dotter i Borås. En trevlig slapp härlig kväll hade vi och medans de andra sen på lördagen, var på djurparken osv var jag i Hult, Bredared och tävlade. Trevliga människor på plats och jag hade start i mitten ngnstans. Jag var löjligt nervös, jag blev så nervös att jag faktiskt nästan svimmade precis innan start. Galet, så dåligt brukar jag aldrig må :( Men kanske att jag ätit och druckit för lite. Bob var blandad i sitt agerande idag och var som vanligt väldigt olydig vid andra fösningsgrinden. Men nu fick vi se vad som behövde tränas i veckan. Bob var iaf görduktig och vi fick fina betyg i svåra moment som ränna och delning. Delningen var mycket utslagsgivande idag!!

Utgång 18/20 Lite dåligt djup
Upptag 6/10 Snett, skrämmer
Framdrivning 16/20 Totalt Hämt 40/50

Fösning 15/20
Drivning 8/10
Ränna 10/10 Snyggt!
Delning 10/10 Imponerande bra jobbat!

Kommentar: Snabb lydig men ngt ryckig i agerandet, vilket skrämmer djuren. Mer koncentration önskvärt.
Skickligt och rutinerat förd!

Placering 4 av 30 startande :)

Efter tävlingen var det rätt hem, in i duschen och vidare på kanonparty
Tack snälla Ann och Janne för en fantastisk kväll :) Shit va kul jag hade :)

Nu är det sova sova jobba jobba sen är det Peter-kurs i dagarna 2 jippie

/A
 

Kommentarer
Postat av: sandra

det var kul i båros

2009-09-22 @ 17:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback