Pannkaksträning ;)

Jojo mötte allt upp Ann i hagen och vi var båda stärkta av de 2 kursdagar vi haft....moahahahahaha tydligen behövde vi tas ner på jorden för den första svängen för oss båda var allt annat än bra *flin* Jaja tänka tänka
Helt nytt upplägg för Ann, så hon kan hålla isär övningarna och få rätt tänk. Själv tajtade jag upp min träning och fick ett bra avslut.

Efter träningen åkte jag och gick lite med los doggos och en vän.. mycket trevligt i det fina vädret, så nu sitter jag med rinnande näsa och halsont i soffan. Käkat lite musslor och päser på bra!!

/A

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Ja underbart väder!Kul med kurs för Peter,jag med vill ju vara meeee=D...Här har vi oxå fått backa lite i träningen,hmmm...Ska bli spännande med ff-cup...Ha en riktigt go å mysig helg ni med.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback