Vad händer??

Ja det kan man verkligen fråga sig!!

Lilla skruttbilen har gått i graven... RIP! Håller nu på och letar ny, men då jag är helt okunnig i bilomr, så blir alla mina förslag om bilar totäält dissade av mina bilkunniga vänner.. Gaaah!  2 veckor har jag på mig... FLOTT!

Annars är det som vanligt. Mycket jobb! En ny bekantskap sa till mig idag att jag förmodligen hade ngn sorts bokstavskombination, då jag var som värsta duracellen, trots att jag jobbade typ dygnet runt! Sen erbjöd han mig jobb *asg* Jojo så kan det vara!

Bob och jag tränar på men vi har trillat tillbaka en hel del och idag var det verkligen lattjolajbanlåda, när vi lyckades tappa fåren säkert 4ggr! Galet! Men på slutet så hamnade vi mer i den fas vi varit innan. Kommentaren idag var iaf att hunden har alla kvaliteer, nu måste bara DU lära dig, Anna!! Så sant som det var sagt!!
Känns skönt med en Peter-tripp om dryga veckan!

Nu ska jag varva ner inför 4 dagspass

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback