Lite bättre!!

Mmmm lite vallning blev det allt häromdagen efter en svårt halkig väg till fåren.... :( Bob var lydig... Tina, tja vad kan man säga... Hon kan tydligen själv och gärna bara runt runt i ring, som ngn jäkla midsommardans. Hon fick dessutom för sig att valla ihop med Bob och medans han var lydig och gjorde precis som matte sa, så gjorde Tinahunden allt för att förstöra och få Bob att se ofördelaktig ut, men den gick jag inte riktigt på!!
Att Tina får vara med är ju för att hon ska må bra och få ha lite kul, hon älskar ju ändå att valla... men gaaaahhhhhh känns totääält!!!

Annars har kidsen kommit hit och vi har mumsat tacos och hittat grymmaste pulkabacken :) Wheiiiii kul! Tyvärr så jobbar jag ju rätt mycket denna veckan men ska försöka vara med ute så mycket som det går när jag är ledig på torsd och fre!!

Nu ska jag ut och pulsa samt köpa en tårta till min lilla mamma som kommer och ska vara barnvakt när jag gör natten!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback