Soligt


Idag vaknade jag upp av att solen strålade in genom de skitiga fönstrena och egentligen borde jag sova längre då jag ska göra natten men det gick bara inte, drog i stället iväg och träffade M för en promenad. Tina är så himla glad nu förtiden och det känns såklart helt fantastiskt :) Efter promenaden blev det lite vallning med Bob. Det märks att det varit för lite träning men han går fint och försöker verkligen göra rätt :) På vägen ner till vallningen satt en bil ordentligt i diket, men där var hjälp påväg, men när jag körde hem igen så stod 2 ynglingar och såg lite ledsna ut då de lekt lite för mycket och lyckats fara ner i diket även de. Tror de tyckte jag var lite konstig när jag fnissande frågade om de behövde hjälp *s* Så det blev till att putta som en galning och vips så stod de på vägen igen!! En god gärning om dagen måste ju vara bra för "karmat"!!

Nu är det kaffe och lite frulle som gäller

/A

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Tack.=)

Ja från +30 till minus 33,va inte så sköj,brrr,men nu är det snart sommar här + 5 idag och solsken,hehe.

Kul att träningen med Bob går bra och att Tina mår fint!

Ha det bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback