Träning

Nu är det helt vallningsfritt i denna del av världen. Men desto mer fys för moi... Shit va najs det är, blir ju direkt fast i träning så jag får passa mig ;) Idag på jobbet så körde jag lite fys, 7 km powerwalk och sen när jag kom hem svidade jag om och drog ut med dogsen. Mötte upp Ann på golfbanan och vi pulsade runt i 45min, inte länge men shit va tungt det var att pulsa där idag! Stum i benen, men jag ska köra i morgon med sen blir det uppehåll på fre och sön. På lördag är jag helt övertygad om att det blir en lång PW med Petra och sötaste Exa som nu är 10 år men pigg som en mört!

Teatime!!

/A


Kommentarer
Postat av: Hanna

Duktig Du ÄR!!!! Ha det!

//

Hanna

Postat av: Anna

:) Tack

2010-01-21 @ 23:38:52
Postat av: Ann-Charlotte

Jösses vad du hård tränar.=)

Sköt om dig väl och ha en superfin helg!

Kram

2010-01-22 @ 19:08:26
URL: http://www.hunden-meja.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback