Underbara helg

Hemma igen med ny energi. Vilken helg, vilken vecka....!! Jag och barnen har haft en otroligt fin vecka tillsammans, så glad över det!!
Helgen har gått i lugnets tecken. Jag och Petra har tagit låååååånga promenader med vovvarna i snötunga skogar och på lördagen när vi lagt en mil under sulorna mötte Fredrik och kidsen upp med scooter vid en grillplats där vi snabbt fick fyr och grillade godaste korven ever!! Sandra körde scootern hem och alla små barn och vuxna var så nöjda över dagen. På kvällen vankades bowling och mat på en najs restaurang innan vi åkte hemåt. Idag tog jag och Petra ytterligare en mil med dogsen, pratade, diskuterade och ältade... Framtid, det är spännande det.
Gött var att alla djuren kom fint överrens och lite kul var det att se att Tina och Exa var löjligt lika i sättet, snacka om att man sätter prägel på djuren man har *s*
Utvilad och glad ser jag fram emot spadejten jag har i slutet på denna v, jag börjar bli bortskämd ;)




/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback