Zu hause

Japp då var man hemma igen efter en valltripp till P i Skinnsberg. Åkte ganska tidigt på onsdag morgon och det var snorhalt men kom upp vid 12-snåret som planerat. Denna gång öppnade Malin och Peter upp sitt hem för mig och jag bodde där ända tills jag åkte hem idag. Tack snälla ni för gästfriheten, jag har haft så bra, sovit bättre än nånsin och ätit gott!! Inte illa med en liten tur så här mitt i trökvintern. Jag behövde det.
I 3 dagar drillades jag, och shit jag var lite ringrostig i vissa moment, framför allt delningarna... Kläckte en kommentar i ren frustration som nästan bör hamna på T-shirt tryck enl Peter *fniss* Don´t think so !!

Kul att komma upp, komma bort och träffa vänner!! Nu ska jag vara en duttig flicka och träna målmedvetet och sen är flera turer inplanerade under våren. Längtar till måndag, då jag ska träna!

Nu ska jag kolla Robinson och försöka smälta alla intryck och lite av det som hänt under lilla resan!

Moahahahaha dagens fras -Jag vet inte vad planen var men den sprack kan jag säga, som ett byxarsel *asg*

/A

Alla har rätt att förklara sig


Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Åh va kul med valltripp till P! Jag vill oxå.;0)

Ha det gott!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback